onsdag den 10. oktober 2012

Spontaniteten længe leve!

Der sker det at jeg fredag formiddag finder ud af at jeg har fri hele weekenden. Klokken er ca. 11.30, og jeg poster på facebook om nogle af mine søde venner har ideer til hvad jeg skal bruge denne overraskende fri weekend til, og hopla - i løbet af to timer har jeg været i bad, pakket og sidder på færgen på vej til København.

Jeg kom lige ind af døren hos min skønne veninde hvor hun stod klar med lækker mad og rødvin, og vi hyggede hele aftenen, og drak en dælens masse bobler. Vi tog videre på cocktail bar, og havde en skide sjov nat.
Lørdag gik med tømmermandsshopping, sushi, obligatorisk tømmermandssøvn på sofaen til dårligt tv, og endte med at vi kl 23.30, da vi endelig var kommet til os selv, at vi fik danset og drukket lidt mere rødvin :)
Søndag tog vi i torvehallerne, hvor arrangementet "Smagen af Danmark" havde inviteret en masse producenter fra Syd Danmark ind for at reklamere lidt for deres produkter, så her kunne man alt fra at smage Sønderjydsk kagebord til at presse sin egen æblemost!

Alt i alt en fantastisk weekend, i skønt selvskab!


Øverst venstre: Sushi fra sushi lovers i torvehallerne, med lækker kold cava og kildevand fra Krusmølle kilde
Øverst højre: Krusmølle kildes reklame stunt i torvehallerne (Og ja! Jeg købte kun vandet pga. den flotte, led påklædte fyr)
Nederst venstre: Sushi fra Letz Sushi på frederiksberg
Nederst midten: Chili indkøbt i den lækre bod i torvehallerne
Nederst højre: Krusmølle kildes famøse vand 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar