fredag den 1. juni 2012

Hvad så nu??

Jeg bliver ved med at starte forfra på denne blog, fordi synes aldrig jeg kan finde ud af hvordan den skal afspejle mig som person... Jeg lever et hektisk liv med forskellige arbejdspladser, og derfor skifter jeg "uniform" og forum flere gange dagligt....

I øjeblikket arbejder jeg som bartender, tjener og ikke mindst efterskole lærer. Dette er tre ting der kan forenes, både på godt og ondt... Livet som lærer er fedt, rigtig fedt. Jeg elsker den daglige kontakt med mine elever, og synes det er det fedeste når man kan lære dem noget de ikke troede de kunne... Den kontakt er grunden til at jeg læser til lærer....

Samtidig med det arbejder jeg som tjener og bartender. Dette er en helt anden verden, en helt anden "uniform" og en helt anden frøken fantastisk... Konstante ændringer, og forskellige mennesker. Det er skide sjovt, hårdt og udfordrende, og jeg elsker det!

Den seneste titel på stammen må være, single... Efter 5 år med en skøn fyr, er jeg nu single.. Det er en titel jeg har svært ved at indordne mig under, men kun fordi jeg ikke ved hvilken "uniform" jeg skal tage på her. Det gode ved at være i et forhold er, desværre, at man er tryg og derfor ikke behøves at søge forandringer, fordi man ved at ens partner er der for den man er. Når man ikke har den bekræftelse længere så ender man i en spontan skærsild... og det er godt nok sjovt!

Derfor så tror jeg at jeg dropper at finde ud af hvad min blog skal afspejle, fordi den skal simpelthen bare afspejle MIG.. I min aller mest spontane, forandrelige og fantastiske facon!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar